vrijdag 7 september 2012

Muziek #2

Het is weer tijd voor muziek :)) Ik vind dit altijd zo leuk om te lezen bij andere blogs omdat je dan vaak leuke nummers of artiesten ontdekt.
Daarom vind ik het ook leuk om mijn nummers met jullie te delen, omdat ik weet dat er vast wel iemand is die het leuk vindt haha!

Squeeze Me van Kraak&Smaak

Pony van Ginuwine. Zo fout en zo leuk haha.

Limit To Your Love van James Blake. Ik kende het nummer van vroeger en kwam het weer tegen :)

Crosses van Jose Gonzales.

Just For Now van Cloud Control. Superchill nummer, alleen vind ik de outro misschien iets te lang haha.. 

Massive Attack van Paradise Curcus. 

Last but not least: Writing Poems van Ludovico Einaudi. Slaap lekker haha

Dat waren ze weer, ik hoop dat jullie deze nummers leuk vinden :)

ciaooooo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten