maandag 3 september 2012

Slaapmuziek

Iedereen heeft het wel. 3 uur wakker liggen in bed, en maar omdraaien en omdraaien. Gewoon niet kunnen slapen. Lees verder wat ik hier tegen doe

Muziek! Music is the answer. Maar geen muziek met tekst of iets. Ik zet altijd pianomuziek op. Gewoon hele rustige muziek. Ik luister altijd de muziek van Ludovico Einaudi. Ik word hier zo rustig van! Ik maakte kennis met zijn muziek door dansen. We dansen vaak op zijn muziek. Zijn muziek is ook bekend van de film Intouchables.

Hier een lijstje met de nummers die ik dan opzet:
Monday
I Giorni
Andare
Una Mattina (intouchables)
Writing Poems (intouchables)
Chache-Chache

En als je na het luisteren van deze nummers niet slaapt, dan weet ik het ook niet meer haha ;)

sweet dreams!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten