zaterdag 1 september 2012

Body Butter

Body Butters van de Body Shop. Wie kent ze niet? Een body butter is net wat voedender dan een bodylotion. Perfect voor in de winter (uitgedroogde huid, bah) en na het scheren zodat je supergladde beentjes hebt. Ik had ooit een mini body butter, dat was van de chocomania lijn. Ik vond de body butter zelf heel fijn, maar de geur. oh my. Veel te sterk en ik werd er misselijk van! Ik gebruikte 'm telkens wel, omdat het zo fijn aanvoelde. Maar ik werd toch gek van de geur, dus besloot ik om een andere geur te proberen.
Ik kocht een body butter in de geur Peach. Deze geur vind ik zo lekker! Bij het openen wilde ik het eigenlijk gaan opeten haha. Maar het smaakt vast niet zo lekker als het ruikt ;)
Deze body butters bevatten allemaal hele voedende ingredienten zoals shea boter en cacao boter.
Ik raad iedereen de body butters van de body shop aan!

Hebben jullie ook body butters van de body shop? Zo ja, welke?

1 opmerking: