donderdag 30 augustus 2012

Hebben hebben hebben


Het is weer zo ver. Ik heb weer geld, dus ik ga zwijmelen bij alle online shops.

Het is een slechte gewoonte, maar oh zo leuk. Shoppen. Kleding. Make-up. Schoenen. Aaaahhh ik word helemaal gek als ik op alle onlineshops rond zit te kijken en de allerleukste kleding zie. Ik heb alweer iets op het oog (shame on me):

Een winterjas. Jaja. Ik heb al een hele leuke winterjas van vorig jaar. Maar, ik wil niet de hele winter in dezelfde jas rondlopen. Ik wil kunnen combineren! Deze winterjas vond ik op asos en ik ben zeeeeker van plan om hem te kopen! Gewoon lekker groot en chill.

Dit is niet een hele interessante post, i know. Maar school is weer begonnen en ik moet weer even de balans terugvinden tussen school, sociaal, hobby's enz. Maar dat komt snel goed, I promise!

byeeee 



1 opmerking: