donderdag 16 augustus 2012

tip: films en serie

In de vakantie heb ik een serie en een aantal films gezien, ik laat ze aan jullie zien :)

 Als eerste de serie. Het is een Deense serie over een moord. Er zijn veel van dit soort series gemaakt in ScandinaviĆ«. Ik had al een keer eerder een serie gezien, The Bridge. Dit keer keek ik The Killing, Forbrydelsen (in het Deens). Het gaat over de moord op het 19-jarige meisje Nanna. De inspecteurs Sarah Lund en Jan Meyer moeten het oplossen. De politiek wordt er uiteindelijk ook bij betrokken en je ziet langzaam hoe Sarah soort van obsessed raakt door de zaak. Extra leuk is dat het zich afspeelt en is gefilmd in Kopenhagen, daar was ik dus een paar weken geleden en ik heb sommige plaatsen gezien waar het is opgenomen, heel cool! Ik kon geen goede trailer vinden maar deze was misschien het beste dan (ookal vind ik die stem echt heel vervelend haha)

Ook zag ik voor de eerste keer de film 'the switch'. Echt een hele grappige film met Jennifer Aniston en Jason Bateman. Het is een soort romantische komedie. Het is niet een hele goede film maar dat maakt me niet uit, ik vond hem in ieder geval echt heel grappig.

Daarna zag ik Charlie St. Cloud. Ik vond het echt een hele rare film, ik kan geen ander woord vinden om deze film te beschrijven dan 'mindfuck'. Maarja, het blijft wel Zac Efron.

En als laatste, het kan niet anders, Magic Mike. Ik wachtte al de hele vakantie totdat ik naar de bioscoop kon gaan om die film te zien. Vanaf het moment dat ik hoorde dat deze film kwam eigenlijk al. Channing Tatum en Alex Pettyfer. Te leuk.

Ik heb meerdere films gekeken in de vakantie, maar die had ik al gezien, toch zal ik even de trailers laten zien.

The Hours, deprimerend maar heel mooi!

Easy A. God, wat hou ik toch van deze film. Het is echt een feel good en Emma Stone is gewoon zo grappig. 


Al deze films en de serie zijn heel erg aan te raden!




2 opmerkingen:

  1. Ik houd van series over moorden, hihi. Het is gewoon altijd spannend. En Easy A heb ik ook gezien, die is leuk! Ik wil Magic Mike nog zien. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jaa dat soort series zijn echt awesome. Al helemaal die Scandinavische. Ik heb intussen magic mike al voor de 2e keer gezien hihi xx

      Verwijderen