woensdag 22 augustus 2012

Kraagje gestud

Naar aanleiding van jullie advies en van vriendinnen ben ik gegaan voor het kraagje om te studden! Er zijn nog genoeg studs over voor m'n allstars, maar die ga ik later nog doen.




Ik begon met een beetje kijken hoe het moest. Wat is hier nou moeilijk aan? Maar ik ging dus de haakjes naar buiten toe buigen eerst. Dat was dus een beetje dom haha. Maar ik kwam er al snel achter dus boog ik de haakjes terug naar binnen hihi.

Zo is het geworden! Ik ben er superblij mee :) Ik heb geen idee hoe ik het ga dragen, maar ik denk dat het heel simpel is haha. Zoals de eerste foto, met een trui er overheen. Of gewoon alleen zo in een shortje getucked. Het blouseje zonder de studs was ook leuk, maar zo net ietsjes leuker :)
Misschien ga ik hier nog een outfit van maken en dan posten!

byebyeee

3 opmerkingen: