zaterdag 4 augustus 2012

Yes, een blog!


Hi iedereen!
Ik liep al een tijdje rond met het idee dat ik een eigen blog zou willen. Nu het vakantie is, heb ik eindelijk de tijd om er echt aan te beginnen. 

 Ik heb met meerdere vriendinnen nagedacht over de naam. Deze naam kwam gewoon uiteindelijk in me op en ik was er tevreden mee. Ik had er nog veel langer over na kunnen denken, maar ik wilde gewoon zo snel mogelijk beginnen, dus was dit het resultaat.
Op deze blog ga ik dingen posten over:
Kleding. Ik ben (nog) niet zo goed in mode, maar, ik vind het wel heel leuk en interessant, dus ga ik gewoon mijn nieuw gekochte kleding laten zien en leuke kleding die ik zie op bv. romwe of forever21.
Muziek. De muziek die ik op het moment luister, de band/zanger die ik helemaal leuk vind of dat ene awesome nummer waarvan ik gelijk in slaap val.
Beauty. Gewoon de douchegels of body butters die ik op het moment gebruik en 'test'.
En nog veeeeeel meer leuke dingen, zoals mooie foto's, of leuke makkelijke receptjes of dingetjes die je zelf kan maken.
Ik ga m'n best doen!

-2 things: if it makes you happy: do it. If it doesn't: then don't.-

kus 

3 opmerkingen:

  1. Ziet er al super leuk uit anna! Ik blijf je zekerste weten volgennn :) succes! xxx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEKKER ANNA HEUJHEUJHEEEEEUUUUUUJ
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPERLEUK!! xx Mick&Jorine

    BeantwoordenVerwijderen