maandag 6 augustus 2012

Hoe het allemaal begon

De eerste keer dat ik een blog ontdekte was meer dan een jaar geleden. Ik lag 's avonds in bed op m'n ipod rond te kijken op youtube en ik zag bij 'best bekeken' van die beauty filmpjes voorbij komen. Ik klikte er op en ontdekte steeds verschillende kanalen. De allereerste blogs die ik dan ook ging volgen waren beautylab en teskuh. Al gauw volgden beautygloss, misslipgloss kittehscupcakes en veracamilla. Aan de hand van die blogs begon ik ook steeds meer make-up te kopen en uit te proberen met oogschaduw. Mijn eerste oogschaduw had ik al heel lang, dat was volgens mij een blauwe van Hema. Maar dat vond ik niet leuk, dus bestelde ik het 88 warm palette (als ik het goed heb) en later bestelde ik ook op eyeslipsface.

Ik vond het heel onhandig om telkens weer die sites in te typen dus ontdekte ik bloglovin.com, waar ik een account op aanmaakte en alle blogs volgde. Standaard als ik 's middags thuis kwam na school ging ik zitten aan de huistafel, pakte ik iets te eten en drinken en ging ik alle blogs nalezen.

In de loop van de tijd begon ik kleding ook steeds leuker te vinden, en ik vond in de categorie 'fashion' op bloglovin fashiontoast, come over to the dark side, the blonde salad, cocorosa en nog veel meer! Ook begon ik dagelijks te kijken op lookbook en zo door. Al vanaf het begin leek het me echt heel gaaf om zelf een eigen blog te hebben. Gewoon zelf bedenken wat je er op zet, zelf bepalen hoe of wat en leuke dingen schrijven en natuurlijk groot worden. En nu het vakantie is, had ik er vaak de tijd om over na te denken en inspiratie op te doen. En toen ben ik maar begonnen, want ik wilde niet meer wachten. Gelukkig kende ik Marijn van ohsoseptember.blogspot.com, dus kon ik haar om hulp vragen (wat ik nu nog steeds wel doe haha) Groot worden, daar ga ik wel voor werken, maar het is wel een heel hoog doel. Dus ik ga er mee door totdat ik het niet meer leuk vind en dat kan over een maand zijn (ik denk het niet hoor) of over 5 jaar. Ik zie wel, ik ga niet te hoge eisen stellen, het moet wel leuk blijven natuurlijk :)

-dream it, believe it, achieve it-

xx

2 opmerkingen: