maandag 20 augustus 2012

Soort van opruimen.

Heee.. Dus. 1 keer per 2 weken komt de schoonmaker. Maar de schoonmaker kan natuurlijk niet schoonmaken als al mijn spullen in de weg liggen. Dus moet ik opruimen voor de schoonmaker. Lees verder hoe ik m'n wastafel 'opruim'.

Ik heb (thank god) een eigen badkamertje. Het is een superchille badkamer met een fijne douche en een wastafel met een grote spiegel. Ik hou niet zo van opruimen, of nou ja, ik ben gewoon goed in rommel maken, eventjes opruimen vind ik niet zo erg (mam, ik weet dat je dit leest, maak hier geen misbruik van). In ieder geval, heel soms krijg ik opeens zin (geen idee waarom) om m'n badkamer op te ruimen. En dat is dan meestal dat ik zo gek word van de troep dat ik dan maar ga opruimen. Dit keer moest het wel weer alleen viel de troep nog mee ^^.

Ik heb links van m'n wastafel een ladekastje staan waar allerlei spul in zit. De bovenkant wordt dan ook goed gebruikt.

De linkerkant van m'n wastafel.

De rechterkant van m'n wastafel.
Zo goed heb ik het niet opgeruimd. Dit kan beter, I know. Ik heb meer gewoon alles bij elkaar gezet in plaats van verspreid over m'n hele wastafel haha. En ik moet ook echt iets bedenken zodat ik m'n make-up niet in al die potjes hoef te doen. Ik denk gewoon bakjes. Ook voor m'n gezichtsverzorging etc.
Onder het opruimen raakte ik trouwens erg afgeleid door alles wat ik vond. Ik heb namelijk nog een maskertje opgedaan en make-up uitgeprobeerd. Ik moet het nog een beetje leren jongens.

byee

2 opmerkingen:

  1. Haha, ik moest er wel even om lachen :D dat afgeleid worden door dingen tijdens het opruimen had ik vroeger ook, it gets better na oefenen, geloof me ;)

    BeantwoordenVerwijderen