woensdag 8 augustus 2012

Muziek




Vroeger luisterde ik nooit zo vaak muziek, maar nu bijna altijd als ik alleen ben. M'n boxje staat in m'n badkamer en dan douche ik, doe ik make-up op en kleed ik me aan met chille muziek. 's Avonds haal ik m'n make-up eraf en poets ik m'n tanden met rustgevende muziek. Ik ben helemaal niet zo'n muziekkenner ofzo. Nu ik spotify heb (een jaar lang gratis, thanks xs4all) kan ik heel makkelijk in bepaalde genres muziek 'ontdekken'. Hieronder een paar nummers die ik helemaal leuk vind deze tijd.

 Nummers uit mijn afspeellijst 'rustige nummers':
Laughing With - Regina Spektor: ik had nog nooit gehoord van haar, maar toen kwam ik dit nummer tegen, zo mooi!

Who Says - John Mayer: Ik ben helemaal weg van John Mayer, ik vind z'n muziek zo enorm chill!

Riverside - Agnes Obel: Afgelopen week heb ik dit liedje op de piano geleerd (wel makkelijker gemaakt) en het met m'n nichtje die supermooi zingt ingestudeerd.

Verder staat er in deze afspeellijst onder andere Robin Thicke, Ed Sheeran, Bon Iver, Eddie Vedder en Jack Johnson

Nummers uit mijn afspeellijst 'chill':
 Burning - Whitest Boy Alive: Dit nummer vond een vriendinnetje van me laatst weer, ik zit op ballet en hier hebben we een paar jaar geleden 'de finale' van de voorstelling op gedanst.
Grateful - Pete Philly & Perquisite: Ik vind dit zo'n vet nummer! Een soort mix tussen allerlei stijlen vind ik.
 Birds - Chef'Special: Een tijdje geleden postte Teske van teskuh.nl dat ze gek was van deze band, dus ik ging het luisteren en vond het meteen heel leuk, vooral dit nummer.

Verder staat er in deze afspeellijst nog Red Hot Chili Peppers, Nneka en Coldplay

En als laatste, de afspeellijst 'party':
Waar is Kraan - Kraantje Pappie: Gewoon een chill nummer, niks bijzonders over te zeggen haha.
Bangarang - Skrillex: Ik luister niet vaak dubstep, en ik vind het ook niet zoooo leuk maar dit nummer is gewoon geweldig.

Turn Up the Love - Far East Movement.

In 'party' heb ik heel veel verschillende artiesten. Avicii, LMFAO, The Partysquad en nog veel anderen.

Verder vind ik muziek luisteren gewoon heel fijn, en ik vind ook heel veel soorten muziek leuk en ik blijf doorgaan met nieuwe artiesten ontdekken!

ciaooo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten