zaterdag 4 augustus 2012

Geshopt in de vakantie



In de vakantie heb ik echt best veel heel erg veel te veel geld uitgegeven. En de vakantie is nog niet eens voorbij, maar gelukkig heb ik wel een baantje aan het eind van de vakantie om alles weer even terug te verdienen. Hier laat ik al m'n nieuw gekochte kleding zien!
Iets wat ik niet zelf heb gekocht, maar gekregen heb van een vriendinnetje voor m'n verjaardag is dit shirtje, Terra, bedankt ik ben er heeeeeel blij mee haha :)

Als eerst ging ik naar Frankrijk. Daar heb ik 2 dingen gekocht bij een of ander winkeltje met sale.





Niet hele boeiende dingen, maar ik ben er wel blij mee :)

Daarna ging ik met m'n beste vriendin, haar moeder en mijn moeder naar Kopenhagen. Daar kwam ik voor de eerste keer in de Urban Outfitters. Echt alle kleding die ik daar zag wilde ik kopen, zo'n superleuke winkel, alleen wel een beetje duur, maar ik heb er toch het volgende gekocht:





In Kopenhagen was ook een Abercrombie & Fitch, met een enorm knappe gast bij de ingang, daar heb ik dit shirtje gekocht:
En als laatste ging ik toch nog naar de H&M:
In Nederland ben ik ook nog gaan shoppen in Zwolle, bij de H&M, alweer:


En nog 2 leggings (bij de action jaja), waarvan ik nog geen idee heb hoe ik ze ga dragen. Ze zijn 'fluweel'.




Ik heb bij elkaar ook nog heel veel sieraden gekocht, maar die heb ik niet allemaal hier dus daar komt later nog een artikeltje over.



Als aller allerlaatste ben ik nog online gaan shoppen bij romwe.com en palladium. Ik kon me gewoon niet meer inhouden:




Zo. Dat was alles. Echt veel te veel als ik dat nu zo zie. Ik moet beter met m'n geld om leren gaan haha, maar ik heb absoluut geen spijt van alles wat ik heb gekocht!



-Always dress like you're going to see your worst enemy ~ Kimora Lee Simmons-

Nog een fijne avond :) x

2 opmerkingen: