zaterdag 18 augustus 2012

Studs jaaa :)

Studs. JA. Liefde. :)



Ik heb een tijdje geleden studs besteld via etsy.com en ze zijn aangekomen! Ze zijn 8 mm.
Er zijn een paar dingetjes waarop ik ze zou kunnen doen. Ik heb hele goedkope schoentjes van de H&M die ik of ga verven, of ga studden (is dat een woord? haha), of allebei.. Of ik kan ze op m'n oude allstars doen (die ik wel nog pas), op de kraag van het blouseje of op de fluwele legging.. Dilemmaaaaa..

Ook heb ik even op weheartit rondgekeken wat je er allemaal mee kan doen. Je kan er zoveel verschillende dingen mee doen! Ik zou het echt wel weten als ik onbeperkt geld uit zou kunnen geven haha ;)

Ook heb ik een beetje rondgekeken naar foto's waar de dingen op staan die ik kan gaan studden.

Zo kan het bij de schoenen:

En/Of zo bij de kraag van het shirtje:

Of bij de legging gewoon van boven tot beneden langs de naad een rij studs. Hier kon ik geen foto van vinden maar ik denk wel dat het begrijpelijk is toch?

Ik vind het zoooo moeilijk! Want het is zo leuk allemaal! Ik heb bij elkaar 200 studs geloof ik en ze zijn best klein.. 

Dus, help me out! Welk item is het leukst om te studden? Allstars, schoentjes, kraag of legging. Zet het in een reactie :)

7 opmerkingen:

  1. Studs zijn echt tof! :D Ik moet ze ook ooit maar eens gaan bestellen. Ik zou ze op je schoenen of blousje doen. Dat is allebei super leuk dus daar kan ik niet tussen kiezen! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het bij een kraag altijd heel leuk staan, op een bloesje en op schoenen kan het ook heel leuk zijn! legging lijkt me eerlijk gezegd wat minder hihi ;$ x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor de schoenen en de kraag van dat blauwe bloesje met die kleine hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen