vrijdag 24 augustus 2012

Nageltjes gelakt

Nagels lakken. Ik vind het leuk. Klik verder voor mijn 'nails of the week'.

Ik vind nagels lakken heel leuk. Vroeger kon ik er echt niks van. Het ging altijd verkeerd omdat ik er nooit geduld voor had. Maar nu heb ik meer geduld, dus gaat het goed :)
Mijn lievelingskleur voor op m'n nagels vind ik uiteindelijk toch rood. Het kan bij (bijna) alles en voor alle gelegenheden. Ik doe nooit echt speciaal nagellak op voor een feestje of iets, alleen als het echt heel belangrijk is verander ik van kleur of lak ik het bij.
Meestal houd ik een kleur ongeveer een weekje op. Hangt er vanaf hoe lang het mooi blijft zitten en of het niet te veel is gechipt.
De nagellak die ik nu heb gebruikt is vlnr: effect nails van etos, top&basecoat van rimmel en 60 lambada van gosh. Gosh is echt een fijn nagellakmerk, net zoals catrice :)


Ik heb 2 laagjes gelakt van de rood, en iets van 5 voor de glitter :)



2 opmerkingen:

  1. Dat je een vinger dan net anders doet is heel leuk, haha doe ik ook wel eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik altijd zo leuk om 4 nagels een kleur te doen en dan een nagel met glitter!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen