dinsdag 28 augustus 2012

Outfitss


Ik ben een beetje aan de slag gegaan met de nieuwe kleding die ik binnen heb gekregen :)

Ik zeg niet dat ik goed ben in 'mode' en al dat soort dingen, maar ik vind het wel leuk en ik houd gewoon van kleding.

Als eerste ging ik kijken wat ik kon doen met het shirtje waarvan ik zelf het kraagje heb gestud, en dit is ervan gekomen:
links: shortje: H&M, allstars, diy kraagje gestud
rechts: boots: Hot Ice, tregging: pieces, trui: only, diy kraagje gestud

Daarna ging ik met de rode high-low rok aan de slag:
links: allstars, shirtje: H&M, high-low rok: romwe 
Ik realiseer me nu pas dat het veel leuker is als ik het shirtje ín de rok doe haha, op de een of andere manier kwam ik daar niet op!
rechts: hakken: Blink, high-low rok: romwe

En als laatste de galaxy legging, deze heb ik maar op 1 manier gecombineerd (ik had niet echt iets anders):

allstars, legging: romwe, shirtje: H&M
spacend hé ;)

Welke outfit vinden jullie het leukst? En wat kan ik nog beter doen?

oooh en dankjewel lieve yenthe voor het maken van de foto's!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfits, girl! Je hebt de laatste juist goed gecombineerd, geen enkel probleem dat je niets anders had - aha! Leuke blog heb je verder, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen